Vanliga frågor
Vad är leveranstiden för min beställning?
När du beställer från LØEFMODA skickas produkterna direkt från våra leverantörer. Det innebär att vi slipper lagerkostnader och kan erbjuda dig hög kvalitet till ett fördelaktigt pris. Vi behandlar din beställning så snabbt som möjligt och ser till att den når dig tryggt och säkert.
Vad gör jag om jag ännu inte har fått min beställning?
På grund av hög efterfrågan kan din försändelse ibland bli något försenad. Vi hoppas på din förståelse.
Om leveranstiden har passerat och du fortfarande inte har fått något – kontakta oss gärna via e-post:
📧 info@loefmoda.se
Vi undersöker då direkt vad som har hänt med din försändelse.
Jag vill byta eller returnera min beställning – hur gör jag?
För att returnera en vara, kontakta vår kundtjänst på 📧 trendifiedgoods@gmail.com.
Ange ditt namn, ordernummer (t.ex. #0000) från bekräftelsemejlet och orsaken till returen.
Vi skickar då returadressen och bekräftar att returen är godkänd. Du kan därefter returnera varan med valfri fraktleverantör.
Vad kostar det att returnera en vara?
Returer sker tyvärr på egen bekostnad. Kostnaden beror på vilken fraktleverantör du väljer.
Kontrollera respektive fraktbolags webbplats för exakta priser.
Vad är villkoren för att returnera en produkt?
Du har alltid 14 dagars ångerrätt, räknat från dagen du mottar varan.
Produkten kan endast returneras om:
● Returfristen inte har passerat
● Produkten är i originalförpackning och alla etiketter är intakta
● Produkten inte har använts
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi accepterar betalning via Klarna, Mastercard, Maestro och Visa.
Är du osäker på om din föredragna metod stöds? Följ bara stegen i kassan – där visas alla tillgängliga alternativ.
Alla betalningar hanteras via säkra och pålitliga system och är därför 100 % trygga.
Jag har inte fått någon orderbekräftelse – vad gör jag?
Det ska inte hända, men om det gör det – skicka ett mejl med ditt fullständiga namn och e-postadress till 📧 info@loefmoda.se
Vi hjälper dig så snart som möjligt.
Kan jag avbryta min beställning?
Vill du av någon anledning avbryta din beställning?
Skicka då ett mejl till oss så snart som möjligt: 📧 info@loefmoda.se
Ange ditt namn, ordernummer (t.ex. #0000) och gärna också orsaken till att du vill annullera.